Je Review op deze website SMZ
Graag lezen we hoe je verblijf in onze studio bevallen is, en uiteraard zijn tips steeds welkom.
Geplaatste reacties/reviews komen rechtstreeks onderaan op deze pagina.
Alvast bedankt en we kijken ernaar uit je wederom te mogen verwelkomen!
Dirk en Ingrid
Graag bij je bericht vermelding van je verblijfsdatum.
Reactie plaatsen
Reacties
Dankjewel Marleen voor de mooie review.
We hopen je bij een volgend bezoek aan Middelkerke wederom te mogen verwelkomen.
We hebben opnieuw genoten van een paar heerlijke dagen in de prachtige, verzorgde studio van Ingrid en Dirk.
Ontbijten met zicht op zee, genieten van een koffietje op het terras, de rust, de gezellige sfeer… het plaatje klopt helemaal.
De studio is piekfijn in orde en werkelijk alles is aanwezig voor een zorgeloos en comfortabel verblijf.
Ook de communicatie verloopt heel vlot: Ingrid en Dirk zijn steeds vriendelijk en makkelijk bereikbaar bij vragen.
Een plek waar je meteen tot rust komt en met plezier naar terugkeert.
Absoluut een aanrader!